søndag 31. august 2008

Skistua

13 grader og sol. Undertegnede ble alene i dag, noe som for så vidt passet formen min bra, jeg hadde magesjau sist natt med diaré og oppkast, så det var greit å kunne bestemme sitt eget tempo.
Jeg startet som normalt til Leibrua, opp gjennom Vådan, opp Skråstien, opp Lianveien og opp Fjellseterveien til Skistua. Jevnt greit tempo gjorde at turen opp tok ganske nøyaktig 50 minutter. 
Etter en pause i solveggen med kakao og vaffel bar det nedover igjen, ned til og inn Lianveien, deretter svingte jeg av mot Grønlia, tverrforbindelsen ned til Stykket, deretter ned til Skjellbreia og Storfurua, Vådanveien østover, skogstien ned til Frøset, og rett ned til Leirbrua/Granåsen. Jeg var hjemme ti over to og var da ikke alt for svett og sliten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar